– Sorry sister where do you come from?

Why islam:  http://ummahfilms.blogspot.com/2007/07/its-here-ummah-films-season-2-finale.html

– Sorry sister where do you come from?
– From Denmark!

www.esir.webbyen.dk 

muzafferalev@hotmail.com

 

Sevgili Gencler, ben 59 yasinda bir agbinizim. 3 gündür ruhumda büyük dalgalanmalar oluyor. 28 senedir yasadigim Ishøjda 3500 Türkiyeli yasiyor ama duygularimi anlatacak dostlar bulamiyorum. Bari yaziyim diyorum ama o coskun duygularimi, heyecanimi yaziya dökmek mümkün degil. Mümkün olmasada bir hizmet olabilir ümidiyle yaziyorum.

Müslümanlara; Yahudiler, Batililar ve Komünistler tarafindan oynanan hileli oyunlar yüzünden 85 senedir cahil birakilmislar ve kafalari kasitli olarak sacmaliklarla ve ahlaksizliklarla karistirilmistir. Bu yüzden faydali yazilari okuma, dinleme ve anlamalarina mani (engel) olunmustur.

Biliyorsunuz bizler mübarek Osmanlinin torunlariyiz ve tam 1000 sene Kuran Harfleriyle yazmisiz ve okumusuz, imanli ve huzurlu yasamisiz. Dünyaya insanlik ve adalet nedir, ögretmeye calismisiz. Sömürgeci ve katil devletlerin idarecileri anlamamislar. Hilelerle, soykirimlarla ve vahsi katillikleriyle bütün dünya müslümanlarini esir etmisler.

Simdi internet ve yeni baslayan internet televizyonlari ve radyolari sayesinde bazi gerceklerin yazilmasi ve gösterilmesi mümkün olabilecek ama bu teknolojinin anahtari islam düsmanlarinin elinde oldugundan %5 veya %10 civarinda islamin anlatilmasina müsaade etmektedirler.

 Mesela islami televizyon ve radyolarda Islam düsmanlarinin saldirilarina cevap bile verilememektedir. Böylece yeni yetisen cocuklarimiz ve genclerimiz islamiyetten uzaklasmaktadir.

1000 senedir Kuran Harfleriyle yazdigimiz Türkcemiz 1926 da degistirilmis, kisa bir zaman sonrada “islam Harfleri” yasak edilmistir.

Türkiyemizde Osmanlica okuyabilen pek kalmadigi halde 80 senedir halen yasaktir. 15 yasindan kücük cocuklarin ve genclerin yaz tatilinde camilere gidip Kurani Kerimin manasini anlamadan yüzünden okumayi ögrenmesi bile yasaktir. Okul zamani zaten yasaktir.

I932-1950 arasi Ezan ve Kamet okumak yasakti. Müslümanlarla dalga gecmek icin Türkce okundu. Ancak ”Hayyalenfelah ; Haydi Kurtulmaya” kelimesini arabca okuttular müslümanlar uyanmasin diye!

Bir müftünün türkce kametten sonra dudaklari kipirdayinca sen gizlice arabca kameti tekrarladin diye cezalandirdilar!

 Bütün sene boyunca cocuklarimiza Ingilizce, bale, dans ve müzik ögrenmek 4 – 5 yaslarinda tesvik ve tavsiye edilir ama Kurani Kerimin manasini anlamak icin arapca ögretmek isterseniz yasaktir. Turistler icin arapca ögrenmeniz ise 1980 lerde serbest edildi.

Son senelerde Türkiyemizde Hristiyansiz mahallelere 30 000 ev kilisesi acildi. Kurani Kerimi sadece yüzünden okumayi ögretmek icin ev dersanesi acarsaniz 3 sene hapis cezasi var. Tayyib Erdogan 2005 haziran ayinda hapis cezasini bir seneye indirdi! 

Dedelerimizin 1000 senelik Kurani Kerimleri, islami kitaplari yakildi, cöpe atildi, okkasi 5 kurustan Bulgarlara satildi. Bulgarlar daha sonra bazi devlet evraklarini cok pahaliya bize geri sattilar. Bazi camilerimiz Rumlara (Yunanlilara) ve Ermenilere satildi, onlarda saraphane ve depo yaptilar.

Bazi müslümanlar el yazmasi degerli Kuranlarini ve islami kitaplarini yere gömdü. 1950 yilinda cikardiklarinda cürümüs oldugunu gördüler. Dedem bakkaldi. Milletimiz evinde saklamaya muvaffak olduklari bazi osmanlica okul ders kitaplarini artik anliyan kalmadigi icin bakkallara satardi. Bakkallarda huni veya kese kagidi yapardi ve kullanirdi. Dedemin evine gittigimde aksamlari eski kitaplardan huni ve kese kagidi yapardik.

Dedem Hafizdi ve o yillarda, daha önce Türkiyemizde Kuran yasak oldugu icin hafiz yetismediginden dolayi imam yoklugu vardi. Dedem Merzifonda camilerde imamlikta yapardi. Aksam yemegini yer. Kuran okur yatsi namazini kilip yatardi. Cünki ertesi gün sabah namazina kalkacakti anne annem ile beraber. Kese kagidi yaparken icinde ayet olan sahifeleri ayirir onlari ateste yakardi.

Dedeme Gafur Hoca derlerdi. Kurtulus savasinda askerde boynuna künyesini asmislar bölügüyle beraber Yunan üstüne Osmanli ülkesini müdafaaya gidecekken bir subay gelmis ve bölügün icinde imam varmi diye sormus. Dedemi göstermisler. Subay dedeme baska bir vazife vermis. O zamanlar bir Osmanli sehri olan Hazar Denizi kiyisinda Bakü ye vazifeye göndermis. Arkadaslari Osmanli ülkesini isgal eden Yunan üzerine sevkedilmisler (savasmaya gönderilmisler). Yunan ingilizin verdigi binlerce makinali tüfeklerle gizlendigi siperden yüz binlerce, milyonlarca yagmur gibi mermi yagdirmis. Dedemin bölügündeki 300 civarindaki arkadasinin hepsi sehid olmus. Dedem bu olayi anlatirken gözleri yasarir, agliyormus gibi olur, bir zaman susar, sonra ellerini acar arkadaslarina fatiha okurdu. Ben 8-10 yaslarinda oldugumdan pek birsey anlamazdim.

Bir aksam babam bana aritmetik (matematik) dersi gösteriyordu. Babam hesab diyor ben (Aritmetik) diyorum. Babam darb et ; (carp), taksim et ; (böl) diyor ben babamin dilini anliyamiyordum. Ve babam yeni uydurma, Ermeni Agop’un uydurukca kelimelerini bilmediginden, bende babamin 1000 senelik dilini anlamadigimdan rahmetli babacigim bir daha benim dersime yardim etmedi.

Bizleri dedemizin ve babamizin dilini anlamayan sakat lisanli (dil özürlü) acayip cahiller yaptilar. Dedelerimizle aramizi actilar. Güzel Osmanlica Türkcemizdeki 1000 sene kullandigimiz Osmanlica kelimeleri atip, yerine havadan, ingilizceden, Fransizcadan, italyanca ve ispanyolcadan uyduruk kelimeler aldilar. Böylece bizler dedemizi, babamizi, Fuzuliyi, ve istiklal marsi sairimiz Mehmet akif’in Safahat’ini bile anliyamayiz. Cok sevdigimiz “Yunus Emre” yi de anliyamayiz.

Yeni yetisen nesiller ve Komik, Aydin Profesörler ise zaten sakat yani uydurukca Türkceyle beyinleri özürlü. Türki cumhuriyetlerdeki Türkler 70 sene komünizme esir oldugu halde komünizm bizden daha az türkceye zarar verdigi icin Risale i nur isimli Osmanlica kitaplari anliyorlarmis. Ama bizler Istiklal marsi sairimiz Mehmed Akif i bile anliyamiyoruz. Yasaklardan dolayi sizlere nasil cahil ve sakat edildigimizi anlatamiyoruz.

 Arastiriniz, camiye giden bilgili müslümanlara yüzlerce, binlerce sorular sorunuz. Gercekleri muhakkak ögrenmelisiniz.

iki Danimarkali yeni müslüman genc kizla tanismistimda bana bizim nasil islamiyetten uzaklastirildigimizi anlatmisti. Yarabbim biz Koca Osmanlinin torunlari tarihimizi Danimarkali yeni müslümanlardan mi ögrenecektik?

Su anda 17 yasinda iki sene evvel müslüman olan mübarek bir danimarkali kiz semtimiz ishøj da islami ev toplantisinda islami ders veriyor. 10 gün evvel müslüman olan bir Danimarkali kizda derse geliyormus. Tavsiye ettigimiz Türk cocuklari Danimarkaca islami ders almak istiyor fakat babalari tanimadigimiz yerlere kizimi gönderemem diye göndermiyorlar. Ama cocuklarini islami olmiyan dügünlere devamli götürüyorlar. Ve Türk milleti ve cocuklari Hadis`in ne oldugunu bile bilmiyor. Kurani Kerim hakkinda da hicbirsey bilmiyor. Ahirette Allah (c.c) bizden soracaktir nicin islami yasamadiniz ve ögrenmediniz diye. Bu pislik icinde Danimarkalilardan bir kismi gercegi buluyor melek gibi müslüman oluyorsa ve müslümanlar gavurlar gibi sacmasapan kadin erkek karisik komik dügünler yapiyorsa, müslümanlar ahiret imtihanini kaybederler mi, kazanabilirler mi? Hatta Danimarkalilara kötü örnek olduklari icinde cezalandirilirlar mi?

Cünki bu acayip halleriyle, Danimarkalilarin müslüman olmalarina mani olmaktadirlar. Para kazanmayi iyi beceren kardeslerim lütfen, gercekleri sorunuz, arastiriniz, ögreniniz ve cocuklarinizi iyi yetistirmek icin cok para harcayiniz. Careler arayiniz. Seytan ruhlu insanlarin yalanlarina dikkat ediniz. Ben aciz kardesiniz son 5 senedir günlerimi eskisinden daha fazla okumakla geciriyorum. Zeki degilim ama 1963 den beri gayretli bir müslüman olmaya calisiyorum.

 Danimarkaya 1970 de turist olarak geldigimde 25 yasinda ingilizce bilen bir genctim.

1972 de yüksek imanli ve dindar Gonca Gülsel Senler hanimla evlendim. O zamanlar vize derdi filan yoktu, bileti alan trenle avrupaya gelebiliyordu. Avrupalilar, bizleri Rusyanin Komünizm ve atom gücüne karsi kullandiklarindan, Avrupa sinirlarinda Hicbirsey sormuyorlardi.

Ama istanbul sirkecide Türk Polisi, hanimim basörtülü oldugu icin pasaport vermedi. Hanimimin eski yasli bir aile dostu olan Abdurrahman Bey’in uzun yillardan beri ayni binada calistigi aklina geldi. Maalesef Abdurrahman Beyde arkadaslarini ikna edemedi.

Hanimim bana,

” –   Benim Danimarkaya dönmemi, arada izine gelmemi, basini acip pasaport icin resim cekinmiyecegini,” söyledi.

Bende ayni fikirdeydim. Caresiziz. Eve dönecegiz ve ben iki gün sonra Danimarkaya dönecegim. Eve gitmek üzere Büyük Osmanli ecdadimin, büyük binasinin büyük koridorunda kapiya dogru yürümeye basladik, 1972 senesi subat ayi. Cumhuriyet Türkiyesinde bir bez parcasi yüzünden daha dogrusu ninelerimizin, annelerimizin ve kizlarimizin 1000 senedir hepsinin kullandigi ve kendisini (namahreme) yabancilara göstermedigi basörtüsü, islam bayragi yüzünden, pasaport alip, gavur ellerine gidemiyorduk.

Halbuki gâvur ellerinde basörtüsü serbestti. Peki Türkiye nasil müslümandi? Bunun sebeplerini sizlere yazmamiz ve anlatmamiz yasaktir. Gercekleri senelerce arastirmalisiniz ve bulmaya calismalisiniz. Gercekleri bulabilmeniz cok zordur.

Haclilar müslümanlari ezip zengin yasamaktadir. Tam, tarihi bir osmanli binasi olan polis binasinin ana kapisindan disari cikarken kapida nöbet bekliyen genc polislerden biri;

– Hocam nasilsin, diye beni kucakladi. Baktim, Kütahyada askerken kendisine birkac defa islami bilgiler anlattigim bir asker arkadasim. Derdimi dinledi. Meger poliste tanidigi varmis. Allah razi olsun pasaport icin lazim olan imzayi alip geldi. Böylece Sirkeciden trene binip Danimarkaya geldik.

Seneler sonra, samimi müslüman oldugumuzdan ve türkler kadin erkek karisik dügün yaptigindan Danimarkada ve Türkiyede evliligimiz müddetinde (boyunca) 28 sene hic dügüne gitmedik. Tabii birkac defa islami olarak yapilan dügünler haric. (Müslümanlar komsularindan degil, Allah ve Peygamberden korkmali ve utanmalidirlar.)

 Türk ve Danimarkali dostlarimizin ziyaretlerinde hanimlar ve erkekler ayri odalarda oturuyorduk. Yüce dinimiz islamiyet bize ailece öyle bir huzur ve sabir veriyorki ancak cevremdeki kardeslerimize baktigimda bu durumu hissedebiliyorum.

 Cevremdeki Müslüman Kardeslerimiz daha zengin olmak, daha güzel evde oturmak, daha güzel mobilyalar almak, Daha güzel araba almak icin cok para kazanmaya ugrasiyor. Hemen hepside islamiyete uymiyan dügünler yapiyorlar. Kendilerini en iyi müslüman zannediyorlar. Faydali bilgileri, islam dinini, okumak , ögrenmek, dinlemek, arastirmak gibi bir aliskanligimiz yok. Daha dogrusu birileri yok etmis. Kahvehaneleri tesvik ediyorlar, islami kütüphaneler kurmak ve evlere kitap, cocuk kitaplari, kaset, cd, Vcd ödünc vermek yasak.

 Kardeslerimizle görüsme konusma imkanimiz olmadigindan, bari yaziyim ve cevremde dagitiyim dedim. Cigliklarimi duyan bazi kardeslerimin islamiyet gercegini arastirmasina belki sebep olurum diye yazdigim bu acizane yazilardan birisinde söyle yazmistim;

–  ishøj istasyonunda ve Bilka supermarkedin de ayri zamanlarda gördügüm 12- 13 yaslarinda iki cok güzel örtülü Danimarkali kiz cocugundan bahsetmistim. Anneleri örtüsüz oldugu icin hristiyan olabilecegini yazmistim. Bu iki mübarek kizimiz okadar güzel islami bir kiyafet icindeydiki beni sok etmislerdi. Hadise (olay) bir hafta arayla olmustu, her ikisinde de bu kizlarimizi tebrik etmeyi istemistim ama utandigim icin tebrik edememistim. Bir daha böyle bir hadise vukubulursa (olay olursa) utanmiyacagim ve cesaretle cesur Danimarkali müslüman kizimizi tebrik edecegim diye yazmistim. Zaten dünki hadiseden dolayi cok heyecanliydim. Cünki 100 müslüman evladi islamiyetten uzaklasirken bir Danimarkali islamiyeti arastiriyordu. Bugün Bilkada 3. defa, bu defa 16-17 yaslarinda tahmin ettigim bir danimarkali kizimizi bastan asagiya en güzel sekilde örtünmüs görünce sasirdim kaldim. Tekrar utandim, tekrar sok gecirmeye basladim. Aman yarabbim! müslüman cocuklari sokaklarda gavurlar gibi ahlaksizca gezerken, bu nasil olur diye düsündüm.

Gonca Gülsel Alev senelerce Gurbet Radyosunda anlatti, müslümanlar üzüldüler durumlarina fakat büyük bir degisim olmadi hayatlarinda. Belki degisim olacakti da halkimiza yapilan akil almaz hileli , seytani oyunlar mani oldu belkide? Belki de Gonca Hanimin heyecanli konusmalariyla halkimiz sonraki seneler uyanma belirtileri göstermiye basladilar.

Ama bu Danimarkali Kizimiz en güzel sekilde örtünmüstü.

-Sorry sister where do you come from? (Kardesim nerelisiniz? diye sordum.)

– From denmark. (Danimarkaliyim, diye tebessümle cevap Verdi.)

– Annesinin, kizinin güzel örtüsünden ve Müslüman olusundan memnun olmadigini anladim. Hangi camiye gittigini sordum. Wakf camii’ne (islamisk Tro Samfund’a www.wakf.com ‘a) gidiyormus.

Bu imanli kizimizi müslüman olup, müslümanlardan daha güzel örtündügü ve “wakf camii”ne gittigi icin tebrik ettim.

– Genc kizlarimiz, yollarda gördügünüz Danimarkali ve diger ülkelerden gelen örtülü kizlarla tanisiniz, onlarin gittikleri islami toplantilara ve camilere devamli gidiniz. Danimarkali Müslüman kizlari evlerinize tekrar tekrar davet ediniz, onlarla yakin arkadas olunuz. insallah cennette de beraber arkadas olacaksiniz.

Kardeslerim, Dün ishoej de lise 3 de okuyan iki Türk genci; aynisinifta okuduklari Danimarkali bir genci benimle tanistirdilar. Bu arkadasimiz islamiyeti merak ediyor, anlatirmisin? dediler.

ilk defa böyle bir hadise ile karsilasmistim.

Danimarkali genc heyecanli ve birazda cekingen bir tavir icindeydi. Danimarkali genci benimle tanistiran Türk gencleri  ise gayet sakindi, hatta tebessüm ediyorlardi. Danimarkaliya ;
–  Sizi tebrik ediyorum. islamiyeti merak edisiniz cok güzel. Ben sizi Danimarkali müslümanlarla tanistiririm. Arastirma yaparsaniz, cok kolay müslüman olursunuz. Hatta yakinda bize islamiyeti siz ögretirsiniz! Bizler sizin gibi müslüman olamiyoruz ve son hak din olan islamiyeti ögrenemiyoruz, yasiyamiyoruz. Cünki biz dünyadaki bütün müslümanlar 90 senedir Yahudilere, Amerika ve bati avrupaya esiriz! Bizim yüce dinimizi ögrenmemiz ve yasamamiz 90 senedir psikolojik soguk hileli savaslarla ve yüksek teknoloji sicak savaslariyla yasaktir. Müslümanlarin hic silahi yoktur. Yahudiler kendi kitaplari Tevradi degistirmisler, incilide degistirmisler ve 2000 senedir her 50 senede yeni bir incil yazmislar. Gecen ay bütün dünyada incilin %7 sini 45000 yerinden tekrar degistirdiler, dedim.

– Ben incile inanmiyorum, dedi.
– Nicin inanmiyorsunuz? diye sordum.

– Jesus (Hz. isa), bir yüzüne vururlarsa, cevir öbür yüzünede vursunlar, demis. Hristiyanlar bu yalanla insanlari esir olarak kullaniyorlar. Komünizmi de sevmiyorum. Varliklari ve bu alemi yapan bir gücün oldugunu anliyorum. O gücü tanimak istiyorum. Gercegi ariyorum!

– Sizin aradiginiz o güc Allahdir. Dolayisiyle Allahin kitabi Kuran ve islam gercegini ariyorsunuz. Cok dogru yoldasiniz, sizi tekrar tebrik ediyorum, dedim. Cevremdeki Müslümanlar hicbirseyi aramiyorlar. Hicbirsey bilmiyorlar. Bilmedikleri icin cocuklarina ögretemiyorlar. Danimarka devleti camiler aciyor, gelen imamlarin islamiyeti anlatmasinin önüne geciyor. Böylece sizin Lise’nizdeki Müslüman gencleri ve diger Müslüman gencleri islamiyeti bilmiyorlar. Danimarka devleti uyum saglama (integrasyon) oyunuyla müslüman cocuklarini rezil ediyor. Sonrada dalgasini geciyor.
–Siz 3. dünya ülkesinden geldiniz. Cocuk terbiyesini bilmiyorsunuz. Sizlere cocuklarinizi terbiye etmeyi zorla ögretmeliyiz. Cocugunu terbiye edemiyenlerin 18 yasina kadar aldigi cocuk parasini kesmemiz lazim, diyorlar. Danimarka televizyonlari, gazeteleri, radyolari hergün okadar cok islamiyetin aleyhinde yüzlerce yalan söylüyorlar ki ben sadece aci bir tebessüm edebiliyorum. Bu medya yalanlari yüzünden Danimarka halki, müslümanlardan ve islamiyetten nefret ediyor. Eger bu tek tarafli saldiri ve savas devam ederse; müslümanlar ya Danimarkadan kacacaklar veya uyduruk hristiyan olacaklar, dedim.

Genc liseli Danimarkali;

– Ben islam deyince aklima iki sey geliyor. Vücuduna bombalari sarip insanlari öldürenler ve cennete gidisleri. Ama 11 Eylül 2001 günü, Pentagonda hasar olmamasi ve insanlarin ölmemesi beni meraklandirdi. Bu iste bir oyun oldugunu anladim ve islamiyeti merak ettim, dedi.

Kardeslerim, Insallah bu Danimarkali gencimiz müslüman olur. Hergün yanima geliyor. Bir haftadir ingilizce cok hos sohbetler yapiyoruz. Dünki konusmamizda; – ishøjda 17 yasinda yeni müslüman Danimarkali bir kizimiz müslüman kiz cocuklarina her cumartesi günü islami ders veriyor. Insallah sende müslüman olunca müslüman erkek cocuklarina ders verirsin, dedim. Tebessüm etti.

Lise ücte okuyan ve cok zeki olan bu Danimarkali gencimiz hergün beni buluyor. Saatlerce soru soruyor ve islamiyeti ögrenmeye calisiyor. Dikkatlice ve hürmetle dinliyor. ilk defa basima böyle bir is geldi! Keske diyorum Ishøj da 28 senedir yüce dinimizi Danimarkalilara anlatsaydim belki onlar anlardi diye üzülüyorum. Zira ishøj semtinin 3 sokaginda yasiyan 4000 Türkiyeli kardesimize oyun oynandigi icin 28 senedir pek fazla yardimci olamiyorum.

Sevgili genc kardeslerimiz, Sömürgeci ülkeler; israil, Amerika ve Bati Avrupa bütün islam ülkelerini son 85 senede yaptiklari gibi petrolünü, madenini caldilar, endüstri mallari, silah ve ilac sattilar. Böyle sömürmeye devam etseler bizler bu esirlige raziyiz. Müslümanlar sayesinde Komünizmi yok ettiler, simdiye kadar yalan söyleyip dostuz dediler, islam ülkelerinde imam Hatip okullari ve Kuran Kurslari acip yetistirdikleri on milyonlarca dindar müslümanlari afganistandaki gibi yok etmek istiyorlar veya güclü Yahudi medyalariyla ahlaksizlastiriyorlar, top ve pop hastasi yapiyorlar. Amerika ve Avrupanin müslüman olmasini istemiyorlar.

Bugüne kadar her sene birkac milyon müslümani öldürür, sakat eder ve hasta ederlerdi. Simdi 2. Dünya savasindaki gibi her sene on milyonlarcasini öldürecekler. Tabii bu isin yüksek teknoloji silahlariyla sicak savas kismi.

Birde 85 senedir islamiyeti kötüleyip dünya insanlarini ve müslümanlari islamiyete karsi Yahudi Medyalariyla nefret ettirmek icin yaptiklari gizli, soguk psikolojik savas var. Her sene müslümanlardan caldiklari trilyonlarca dolarin bir kismiyla müslümanlari seytanca, kallesce hile ve yalanlarla islamiyetten uzaklastirip, imanlarini caliyorlar. Ahlaksiz ve dinsiz yapiyorlar.

Zira müslümanlari Hristiyan yapmanin cok zor oldugunu söylüyordu Norvecli bir misyoner Norvec televizyonunda. Afrikadaki Norvecli sömürgeci misyoner hanima, spiker devamli soruyordu, kac tane müslümani hristiyan yaptin, diye? Misyoner inatla bir sayi vermiyordu.

Kardeslerim, iste bu yüzden hilelerle müslümanlari ahlaksizlastiriyorlar, ickiye, kumara ve sigaraya alistiriyorlar ve dinsiz yapiyorlar!

Kardeslerim, Alex, Müslüman oldu, kendisi Selahaddin ismini aldi. Buradaki Müslümanlar pasif oldugu icin Kopenhag’a tasindi. Sevgili Peygamberimiz gibi sarikli, salvarli ve cübbeli kiyafet  giyiyor.  Müslüman olur olmaz ilk namaz vakti olan ikindi namazini kildi. Bes vakit namaz kiliyor. Kur’an ayetleri ve Hadisi seriflerle konusuyor. Cok zeki ve yüksek imanli bir Müslüman Selahaddin. Kopenhag da  Arab Kardeslerimiz evlenmesini tavsiye etmisler. Filistinli, gözleri bile gözükmeyen carsafli bir genc kizla evlendirmisler. Cuma Namazinda karsilastik. 1.5 saat sohbet ettik. Bir oglu dünya ya gelmis, adini Abdurrahman koymus.  Selahaddin 2 senenin icinde islami ilk 4 ay arastirmis, Müslüman olmus. Yuva kurmus. Su anda oglu Abdurrahmani Mücahid olarak yetistiriyor. Selahaddinin babasi yüksek kültürlü bir Rus Doktoru. Bir Hastahanede calisiyor. Anneside ayni hastahanede hemsire. Tenis dersi verdigi kücük bir kiz kardesi var. insallah o da Müslüman olur. 19 yasinda Müslüman olan Selahaddin islamiyeti okadar cok seviyor ve yasiyor ki, artik profesyonel oldugu tenisle ilgilenecegini  hic zannetmiyorum.

 

Why islam:  http://ummahfilms.blogspot.com/2007/07/its-here-ummah-films-season-2-finale.html

Bir Cevap Yazın

