Hasan Nail Canat

Gencler, bugun sizlere 18 aralik 2004 tarihli milli gazeteden hüseyin goncagül ün bir yazisini gönderiyorum.
Yazida bahsi gecen “Hasan Nail Canat” agabeyiniz cok mubarek cok buyuk islami hizmetler yapmistir. Ama maalesef sagliginda ve oldukten sonrada kiymeti bilinememektedir. Biz muslumanlar esir oldugumuzdan her halimiz bir gariptir. Hasan Nail islami tiyatro sahibidir. 1968 de istanbulda Bugün gazetesinde calisirken bir görusmemizde bana eve iki tane ekmegi zor götürdügünü söylemisti.
20 sene sonra ailece bir islami yayinevinde ailece görustügümüzde oglum Fatih Hasan kardesimizi video ya almisti.
1998 yilinda Marmara FM de bir programini dinlemis hayran kalmistim eski dostuma. Sonra Moral FM de program yaptigini duymustum. Allah rahmet eylesin. Meger ramazan ayinda vefat etmis.
Internetten Hasan nail canat diye aradim ve okudum. Biz muslumanlar cok hataliyiz. Degerli kardeslerimizin degerlerini bilmiyoruz.
Muzaffer Alev

Kardeslerim;  Hasan Nail Canat Kardesimiz icin kurulan bir siteyi ilgilenmeniz dilegiyle siteme ekliyorum. Kardesimizin yazdigi cocuk kitaplarini cocuklariniza satin aliniz. Ben kendi cocuklarima satin almistim ve okumuslardi.

http://www.hasannailcanat.com/   (Lütfen TIKLAYINIZ)

Bir Cevap Yazın

